Artykuły

Zasady użytkowania forum Klubu Góry - Szlaki

Piotrek

 

Zapoznaj się z poniższymi zasadami, zanim przejdziesz dalej !


Witaj na Forum Klubu Góry-Szlaki.


Zapraszamy do wymiany poglądów na naszym Forum, podzielenia się swoimi doświadczeniami i wiedzą, do udziału w konkursach, do organizowania wspólnych wyjazdów w góry i do uczestnictwa w Zjazdach Klubowych.

Zapraszamy tych, którzy z szacunkiem odnoszą się do innych użytkowników, którzy potrafią powstrzymać się od nieuprawnionych ocen, od złośliwości, kpin, a swoje opinie wyrażają w sposób stonowany, odnosząc się do wypowiedzi i argumentów, a nie do ich autorów.

Zależy nam na tym, aby wszyscy czuli się tutaj bezpiecznie, aby także Ci, których pytanie, propozycja, czy problem wielu innym wydadzą się śmieszne, błahe, czy nawet głupie, nie obawiali się wyśmiania i złośliwości, ale otrzymali rzetelną odpowiedź.

Tym chcemy się wyróżniać spośród innych internetowych społeczności.

Z tego też powodu ustaliliśmy poniższe Zasady, które - w naszym przekonaniu - pomogą nam wszystkim tworzyć tutaj przyjazny klimat.


ZASADY UŻYTKOWANIA FORUM KLUBU GÓRY-SZLAKI


1. Każdy ma prawo zarejestrować się na Forum po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego. Po potwierdzeniu informacji zwrotnej na podany adres e-mail, może zalogować się na Forum. Po rejestracji prosimy o napisanie kilku słów o sobie w dziale „PRZEDSTAW SIĘ...”. Jest to dobry zwyczaj przyjęty na Forum. Każdej nowej zarejestrowanej osobie nadaje się status: "Turysta". Konto "Turysty" jest kasowane, gdy użytkownik nie zaloguje się ani razu w ciągu 6-ciu miesięcy.


2. Każdy użytkownik Forum ma prawo do swobodnego wyrażania poglądów, lecz bez łamania etykiety, bez agresji słownej, nietolerancji, wulgaryzmów i ubliżania. Szanujemy wzajemnie poglądy religijne, kulturowe i polityczne, nasze Forum nie jest jednak miejscem do rozmów na tematy polityczne i religijne.

Na Forum obowiązują takie same zasady etyczno-moralne jak w życiu codziennym. Nie akceptujemy: rasizmu, nacjonalizmu (również regionalnego), uprzedzeń, seksizmu.


3. W postach użytkownik Forum może załączać zdjęcia. Zalecamy umieszczanie zdjęć na serwerach zewnętrznych i dodawanie ich do postów poprzez znaczniki [img]. Wklejane przez znacznik [img] zdjęcia z serwerów zewnętrznych nie mogą być większe niż 800x600 pikseli.


4. W wypowiedziach niedopuszczone jest używanie animowanych obrazków/gifów innych niż dostępne na Forum.


5. Podpis i avatar użytkownika nie może zawierać reklam i odnośników do firmowych stron komercyjnych oraz winny spełniać wymogi wykazane w pkt 2 "ZASAD". Ponadto nie mogą być animowane i dłuższe niż 4 linijki.


6. Administratorzy i moderatorzy Forum Góry-Szlaki nie ponoszą odpowiedzialności za treści wpisów i komentarzy, które są niezależnymi opiniami użytkowników Forum i Serwisu Góry-Szlaki. Użytkownicy Forum i Serwisu Góry-Szlaki umieszczając treści, które są chronione prawami autorskimi, ponoszą wszelką odpowiedzialność za ewentualne ich naruszenie.


7. Autorzy tekstów, zdjęć i filmów video zamieszczanych na Forum zgadzają się na wykorzystanie swoich materiałów przez Klub, oraz przyjmują do wiadomości, że wszelkie treści zamieszczone na Forum mogą być bez zgody autora publikowane na stronie głównej Klubu.


8. Nad poprawnym funkcjonowaniem Forum i przestrzeganiem niniejszych "ZASAD" czuwają moderatorzy. Mają oni możliwość edytowania treści i/lub usuwania postów a także blokowania, odblokowywania, przenoszenia, usuwania i dzielenia tematów na forum, które moderują - bez wymaganej zgody i informowania autora. Edytowanie postu jest sygnowane przez moderatora wpisem "EDIT".


9. W przypadku uporczywego łamania przez użytkownika Forum niniejszych "ZASAD" - szczególnie zapisów zawartych w pkt 2 - administratorzy mogą takiego użytkownika zbanować czasowo lub na stałe, po uprzednich 2 upomnieniach. W szczególnych wypadkach administratorzy mogą nagrodzić użytkownika Forum pochwałą. Udzielanie pochwał i upomnień leży w wyłącznej dyspozycji administratorów.